Radio Max og Skjern-Tarm Ugeblad indgår samarbejde

De to lokale medier indgår et salgssamarbejde, for at tilbyde de lokale erhvervsdrivende en nemmere og mere effektiv måde at annoncere på.

Allerede i sidste uge mødte Skjern-Tarm Ugeblad op i nye klæder. I hvert fald på forsiden.

I denne uge er det så hele avisen, der er iklædt nye – det gælder såvel farver som skrifttyper og grafik.

Indimellem skal der jo ske noget nyt – og samtidigt med det nye layout fejrer man, at man har fået nye samarbejdspartnere.

Man har fået et tæt annonce-samarbejde med Radio Max, Videbæk-Spjald Avis og Lokalposten.

 

On the Air

Morten Krarup Nielsen er direktør på Radio Max, og han er også en af Skjern-Tarm Ugeblads nye samarbejdspartnere.

Radio Max sender til Ringkøbing-Skjern Kommune, og han glæder sig til det nye samarbejde.

“Det skal være let for kunderne at benytte sig af muligheden for at blive både set og hørt,” siger radiodirektøren.

“Vi vil gerne være foran, og det kan vi, når vi arbejder sammen lokalt – selv om vi ikke har et stort mediehus i ryggen,” siger Morten Krarup Nielsen, der bakkes op af salgschefen på Skjern-Tarm Ugeblad, John Pagaard:

“Alle fire medier er ejet lokalt, så al vores omsætning bliver her og arbejder i vores kommune,” siger John Pagaard.

Med det nye samarbejde bliver det lettere for kunden at blive set og hørt lokalt.

“Kunden skal bare henvende sig til enten John eller jeg, og så skal vi nok hjælpe til med at sammensætte en markedsføringsplan både til avis og radio,” siger Morten Krarup Nielsen.

“Og vi kommer gerne ud til vores kunder, når det passer i deres kalender, så vi kan få sat det i system,” lover John Pagaard.

 

 

Billedet: Morten Krarup Nielsen (tv) er direktør for Radio Max. I studiet har han sin nye samarbejdspartner, salgschef på Skjern-Tarm Ugeblad, John Pagaard. Foto: Karina Skovsgaard Nielsen